Sunday, February 19, 2012

miss my love,mr.clown,yayang..hehehehe

i miss my love...
even selalu msj..
but still miss him
just he can make me smile
senyum sorg2..
hahahahahahaha..
but sejak keblkgn nie dye
jadi romantik lak..
but aq suka..hehehehehe
even aq x lyn jiwang sgt..
hahahahaha...
but dye wat aq tacing
ngan ayt sweet dye
n poem yg dye wat...
bila lah cuti sek nak smpai nie..
dah x sabar nak study sama2 nie..
hehehehehehehe..
entah blaja ke x t
hehehehehe
i miss u so muchhh syg...
i love u ..
love u so mmuuuuchhhhh...
mmmmuuuuaaahhhh..
always love u...
sori wat u jelez syg..
i'm always happy with u..
jgn wat i sedih n tinggalkan i syg..
i trust u 100%...
to make me happy..
temankan i when i need someone
when i sedih..
when i get a prob..
tq syg coz love me..
coz trust me
make me happy
temankan i...
the moment with u
make me happy syg..
i will remember all our moments..
love u syg..



No comments:

Post a Comment